سینما تبریز

سانس ویژه کودک و نوجوان

هر چهارشنبه در سینما ۲۹ بهمن تبریز
صفحه اصلی نقد فیلم مصاحبه بیوگرافی هنرمندان استان
سینما تبریز
نگار
کارگردان رامبد جوان
مشاهده اطلاعات فیلم
سینما تبریز
نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا
رضا عطاران ، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوى، امیرحسین آرمان، سیروس گرجستانى،
مشاهده اطلاعات فیلم
سینما تبریز
رگ خواب
لیلا حاتمی، کورش تهامی، الهام کردا، لیلا موسوی، خسرو بامداد، اصغر پیران،بهزاد رحیم خانی، غزاله جزایری، بامداد نعمت الله، شکوفه هاشمیان، نوشین تبریزی...
مشاهده اطلاعات فیلم
سینما تبریز
ساعت 5 عصر
کارگردان مهران مدیری
مشاهده اطلاعات فیلم
سینما تبریز
تابستان داغ
کارگردان ابراهیم ایرج زاد
مشاهده اطلاعات فیلم
سینما تبریز
من و شارمین
کارگردان بیژن شیرمرز
مشاهده اطلاعات فیلم

باشگاه مشتریان سینما تبریز

کمپین هواداری
ناحیه کاربری ورود
باشگاه مشتریان سینما تبریز


در تبریز سند جامع فرهنگی وجود ندارد

در تبریز سند جامع فرهنگی وجود ندارد

با توجه به اینکه شهر تبریز دارای هنرمندان بسیاری است، عدم بودجه کافی و کمبود امکانات باعث شده که هنرمندان برای حذف یکدیگر اقدام به تخریب کنند، اما در حال حاضر توجه به تولیدات فرهنگی فاخر و در شان مردم باید در اولویت قرار داشته باشد این در حالی است که  مقام معظم رهبری در بسیاری از سخنان خود به مسایل فرهنگی و مطلوب کردن وضعیت فعلی تاکید دارند و در حال حاضر که دشمن جنگ نرم را با ایران آغاز کرده است متولیان فرهنگی باید بیش از پیش در تولیدات محصولات فرهنگی که مطابق با نیاز جامعه توجه کافی داشته باشند. بر اساس اظهارات هنرمندان و فعالان فرهنگی وضعیت فرهنگ شهر تبریز در شان شهر اولین ها نیست و ضرورت دارد که نگرش مثبتی در این خصوص صورت بگیرد.با توجه به اینکه تاکنون اکثر پژوهشکده های نهادهای مختلف سند چشم انداز فرهنگی برای فرهنگ شهر تبریز تدوین کرده اند، اما مورد توجه مسئولان و متولیان امر قرار نگرفته است و در حال حاضر نیز هیچ سند چشم اندازی برای آینده فرهنگی تبریز وجود ندارد. 

در تبریز سند جامع فرهنگی وجود ندارد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کلانشهر تبریز در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تبریز سند جامع فرهنگ وجود ندارد، اظهار داشت: در زمینه فرهنگ شهری سند فرهنگی جامعی وجود ندارد تا مشخص شود که در حال حاضر در چه وضعیتی قرار داریم و باید برای آینده چه برنامه ریزی هایی داشته باشیم.

همیشه با خودم میگفتم کار فرهنگی و هنری چرا تو تبریز ارزش نداره چرا اسپانسر نداره که امروز تو خیابون شریعتی که داشتم یک مسیری رو تا ایستگاه اتوبوس تندرو یا همون به اصطلاح BRT پیاده روی میکردم چشمم به این هنرمند والا رسید حتی تابلوهاش جوری بود نتونستم عکس بگیرم هنر و هنرمند تو خیابون دارن هنرشونو نشون میدن این به نظر شما جایگاه فعلی هنرمندان جایگاه خوبیه؟! متاسفانه نه به خود بیاییم و دیگر هیچ . 

دیدگاه‌ها

شماهم دیدگاه خود را بنویسید. بعد از تایید سينما تبريز منتشر می‌شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است