سینما تبریز

سانس ویژه کودک و نوجوان

هر چهارشنبه در سینما ۲۹ بهمن تبریز
صفحه اصلی نقد فیلم مصاحبه بیوگرافی هنرمندان استان
سینما تبریز
نگار
کارگردان رامبد جوان
مشاهده اطلاعات فیلم
سینما تبریز
نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا
رضا عطاران ، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوى، امیرحسین آرمان، سیروس گرجستانى،
مشاهده اطلاعات فیلم
سینما تبریز
رگ خواب
لیلا حاتمی، کورش تهامی، الهام کردا، لیلا موسوی، خسرو بامداد، اصغر پیران،بهزاد رحیم خانی، غزاله جزایری، بامداد نعمت الله، شکوفه هاشمیان، نوشین تبریزی...
مشاهده اطلاعات فیلم
سینما تبریز
ساعت 5 عصر
کارگردان مهران مدیری
مشاهده اطلاعات فیلم
سینما تبریز
تابستان داغ
کارگردان ابراهیم ایرج زاد
مشاهده اطلاعات فیلم
سینما تبریز
من و شارمین
کارگردان بیژن شیرمرز
مشاهده اطلاعات فیلم

باشگاه مشتریان سینما تبریز

کمپین هواداری
ناحیه کاربری ورود
باشگاه مشتریان سینما تبریز


سینما قدس تبریز و بی تدبیری و بی لیاقتی مسئولین

با سلام خدمت همشهریان عزیز ، سینما تبریز منبع اطلاعات سینمایی استان  : در خبری که در سایت شبکه استانی سهند در تاریخ  ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ و ساعت ۰۹:۱۲ منتشر گردیده ذکر شده است : رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه پردیس سینمایی قدس تبریز شهریور امسال به بهره برداری می رسد، گفت: بازسازی این طرح فرهنگی هنری اکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

لینک خبر . متن خبر "به گزارش روابط عمومی این حوزه هنری، حسن میلانی روز دوشنبه اظهار کرد: بازسازی پردیس سینمایی قدس بدون نقش آفرینی شهرداری تبریز ممکن نبود. وی با اشاره به تعامل تنگاتنگ با شهرداری تبریز در حوزه فرهنگی گفت: شهرداری در به ثمر رسیدن طرح های فرهنگی همراه و یاور حوزه هنری استان بوده است. میلانی ادامه داد: توسعه شهری بدون توجه به مباحث فرهنگی و تامین زیرساخت های فرهنگی به نتیجه نمی رسد و حوزه هنری بدون همکاری مدیریت شهری نمی تواند زیرساخت های فرهنگی مورد نیاز شهری را تامین کند. وی با اشاره به نقش تاثیرگذار حوزه هنری کشور در مدیریت سینماها خاطرنشان کرد: ۴۸ درصد سینماهای کشور به حوزه هنری اختصاص دارد.  وی با بیان اینکه وضع کنونی بیشتر سینماهای استان، میراث فرسوده گذشتگان است، گفت: حوزه هنری آذربایجان شرقی در کنار پیگیری برنامه های فرهنگی و هنری، برای تقویت زیرساخت های فرهنگی نیز تلاش می کند و در این راستا، تعامل با مدیریت شهری و استانی را ضروری می داند."

یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵ : مهر نیوز لینک خبر :  پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه بازسازی پردیس سینما قدس تبریز ؟!!!!! یعنی در 5 روز روند پروژه منفی شده است ؟!! چون در خبر شبکه استانی سهند که در بالا قابل مشاهده است 85 درصد پروژه جلو رفته بود و الان بعد 5 روز میشه 70 درصد

آیا چنین مدیرانی که حتی آمار درست حسابی در دستشان نیست که در هر مصاحبه ای دم از یک درصد میزنند برای استان شایسته هستد؟

در خبری دیگر از مهر نیوز در تاریخ سه‌شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ لینک خبر :  

بازسازی سینما قدس تبریز که متعلق به حوزه هنری است از سال گذشته آغاز شده و این سینما، مهرماه امسال با دو سالن فعالیتش را از سرمی‌گیرد.

ولی واقعا باید تاسف خورد به حال حوزه هنری و مدیران آن چون الان دقیقا کم مونده تا یک سال گذشت این خبر آیا 15 درصد مابقی تمام نشده وعده داده شده که تا شهریور 95 پروژه تمام میشود حال در چه وضعی است ؟ مسئولین حوزه هنری و امور سینمائی استان باید پاسخ گو باشند.

تا کی وعده های پوچ و توخالی ؟! این در حالی است که امور سینمائی استان حتی یک اطلاعیه عذر خواهی به مردم شریف تبریز نداده است ! این جای بحث ندارد ؟! یا مردم از دید مسئولین جایگاهی ندارند که حتی یک بیانیه ای صادر نگردیده است و داربست هایی که چند سالیست جلوی حوزه هنری قد علم کرده است و سد معبر به این بزرگی را نمیتوان جایی دید .

حتی سینما 29 بهمن ای که ما در رتبه دوم سینمای استان دم از ان میزنیم به گفته مسئولین بازدید کننده تهران عذر میخوام توالت هست نه سینما .

دیدگاه‌ها

شماهم دیدگاه خود را بنویسید. بعد از تایید سينما تبريز منتشر می‌شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است